Lezárt szavazások
Felvette: Soponyai Viktor, 2011.04.25
Novacoder kiadta a ScummVM aktuális verzióját classic rendszerekre. Többek között ECS chipsetre is! Mivel a ScummVM enginnel hajtott játékok nagy része 256 színű felmerülhet a kérdés, hogy akkor ECS chipseten hogyan is működhet mindez. Nem csalás, nem ámítás! Minden konverzó valós időben történik! Jellemzők: * 16 bites sztereó digitális SFX és beszéd * MIDI-zene emuláció (nem szükséges hardver) * Dupla pufferelt 256 színű és 64 színű grafika, valósidejű ECS konverzió * 16 bites GUI (átalakítható 6 bitesre valós időben!) * Képernyő rázás * Az aktuális OS4, MorphOS és AROS-kód visszaportolása! A valós időben történő átalakítások miatt szükséges egy gyorsabb 68030-as proci, némi Fast RAM, HDD, AHI és bár nem kötelező, de nem árt egy hangkártya is (Paulával is működik természetesen).
További info: ECS ScummVM
Felvette: Balogh Károly, 2011.04.11
Az eredetileg a Great Effects Development által megjelentetett, az SFS előtti időkben elsőszámú "modern" amigás fájlrendszernek, de egészen a közelmúltig fizetős szoftvernek számító PFS3-at a készítő Michiel Pelt néhány nappal ezelőtt ingyenessé és BSD licenc alatt nyílt forrásúvá tette, az összes hozzá készült karbantartó szoftverrel (pl. PFSDoctor) együtt. A forráskód felkerült az Aminetre. Szerencsére már több fejlesztő is jelezte érdeklődését a kód továbbfejlesztését és nextgen rendszerekre való portolását illetően, a PFS3 tehát talán újra elfoglalhatja egykori helyét az élő, aktívan használt és fejlesztett fájlrendszerek között.
További info: PFS3 az Amineten